Ninja on treenannut liikkeestä maahanmenoa ja palaaminen taakse sujuu ihan ok. Liikkeestä seisomisessa taaksemenossa liikkuu eli namit eteen. Noutoa ollaan treenattu vähäsen hyvällä menestyksellä. Nipsu on taas treenannut vähän irtorullaa lyhyellä matkalla ja ongelmana on se että Ninja ei tuo rullaa mulle tarpeeksi nopeesti. Maalimiehellä ne namitkin on niin mitäpä sitä mun luona käymään. Tässä olen kyllä tarkkana että ikinä en sitä palkkaa kun se tuo rullan mulle. Eikähön tuo pian hoksaa että namin saa nopeiten käymällä ensin mun luona.

Taika on ottanut seuraamista, kaukoja, luoksetuloa ja tunnaria. Eilen toi tunnarissa väärän (!!!) muuten ihan ok. Kaukoissa liikuttaa jalkoja ja muuta kivaa joten peruin sunnuntain kisat, en siedä tuollaista pelleilyä. Seuraamisessa edistää, nyt mulla on siis kaksi edistävää koiraa, blaah..Taikan saa kyllä aika helposti siirrettyä taaemmaksi mutta Ninjalla tapa on pinttynyt ja sitä pitää lähteä korjaamaan.

Ehdin kirjottelemaan blogiin hirveän vähän yleisiä kuulumisia. Koirat tykkää juoksennella ja repiä lelua keskenään. Taika tiputtaa karvoja ja Ninja kasvattaa.